vineri, 21 iunie 2013

Înapoi

M-am îndrăgostit o singură dată. Singura dată când te-am văzut uitându-te la mine în magazin.Mă priveai ca şi cum am fi fost doar tu şi eu. Ah,ce frumos sună "tu şi eu".. A fost prima mea dată;şi ultima. Dar mă îndrăgostesc de fiecare dată când te văd. Şi te văd rar. A doua oară m-am îndrăgostit de tine când te-am privit de departe,erai în maşină;am privit maşina ta ca pe oricare alta, greşeala mea, dar apoi am privit-o surprinsă, speriată, fericită, tristă.. îndrăgostită! M-ai privit înapoi, cu ochii tăi negri ca şi noaptea în care n-ai dormit,te-ai gândit la mine, ca şi cum ai aşteptat cu ardoare să mă vezi de prima dată, atunci când m-ai văzut la magazin. Dacă aş mai avea o şansă să te revăd.. ţi-aş zâmbi! Categoric ţi-aş zâmbi ! Şi hotărât, frumos, adevărat, aşa cum ştiu eu, aşa cum zâmbesc eu..
De ce trăieşti prin mine datorită viselor? De ce trăiesc eu prin privirele tale? De ce nu te-aş putea atinge, să-ţi simt fericirea pe buze, să-ţi simt iubire prin bătăile inimii? De ce? Te-aş vrea pentru mine.. şi pentru tine. De ce nu pot să te am? Nu pot.. nu ştiu de ce, nu pot. Nici tu nu ştii. De aia mă priveşti totodata nelămurit, distant.. Nu pot să te mai privesc. Nu pot. Nu am voie. Mă chinui şi nu mai rezist mult. Încet, încet, mă pierd în acea zi de mai, ziua mea de fericire. 
M-am îndrăgostit o singură dată: singura dată şi ultima.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu